З чого все починалося 2

Отже, “тихе” відкриття відбулося і за цим виявилося ще багато-багато проблем, які потрібно було вирішувати.
А як важко нам прийшлося з назвою, скільки слів різних лізло в голову, скільки критиків було, скільки радників і скільки часу пішло на те щоб вибрати те одне слово, яке б влучно підходило на назву магазину. Я вже точно і не пам'ятаю хто подав ідею з назвою, хто запропонував слово “скриня”, але сприйнялося воно позитивно, та рішення про назву магазину було прийнято не відразу, це тільки так здається що якщо прийде на думку підходяще слово - воно відразу виділиться з тієї мішури різних слів і ви відразу зрозумієте що це те що треба ;) так буває тільки у фільмах, а насправді це така мука придумати назву для магазину, звичайно якщо це не магазин продуктів який називається “Богема”.
Наступним кроком після назви було замовлення фірмового логотипу та взагалі дизайну багатьох речей які потрібні для нормального існування магазину. Логотип на диво вийшов відразу вдалим і не було ніяких нарікань на дизайнера, а от з такою річчю як вивіска пішли проблеми, то не вистачало грошей, то не подобався дизайн, то просто щось заважало, ну наприклад розбіжності не тільки в дизайні а й в самому методі виготовлення.
Не буду вдаватися в дрібниці того як затверджувалася вивіска тільки скажу одне - найкращим варіантом виявляється не стандартна пластикова вивіска, якою б модною вона не була, а автентична дубова дошка з вирізьбленими буквами на ній покрита палубним лаком! Мені відразу ця ідея здалася крутою, але дехто був проти...
Отож зараз магазин помаленьку розбудовується, потенціал ще досить великий, що не може радувати, напрямків розвитку дуже багато, хочу розповісти про деякі плани та ідеї:
- хочеться співпрацювати з якомога більшою кількістю людей в багатьох напрямках;
- хочеться організовувати презентації тих робіт які вже є в магазині для популяризації виробів ручної роботи;
- хочеться проводити майстер класи в магазині, можливо десь в іншому місці;
Це тільки декілька ідей які перш за все прийшли в голову, можна сказати наймасштабніших, тобто це вектори розвитку, а кожен з цих шляхів вже розгалужується на багато-багато інших стежок. На сторінках цього блогу я буду тримати вас в курсі всіх подій які будуть пов”язані з магазином, буду висвітлювати майбутні плани, події що вже відбулися.
До зустрічі.

Немає коментарів:

Дописати коментар